-

Tinnerövandring 12 mars
Tisdagsmorgonen var solig inne i centrala Linköping, men när man körde söderut mot Tinnerö och Fröberget dök det upp en molnskärm i höjd med garnisonen och Smedstad dammar. Efter någon timma lättade dock molnen igen och det blev en behaglig promenad i solsken. Vi var 25 personer som samlades vid Fröbergets parkering. Vi kunde konstatera… Läs vidare
